.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با کسب رای حداکثری خبرنگاران ؛
قربانی رابط خانه مطبوعات مازندران درآمل شد
نعمت قربانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل با کسب رای حداکثری خبرنگاران این شهرستان به عنوان رابط مطبوعات در آمل انتخاب شد.

به گزارش شمال نیوز ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل عصر چهارشنبه در انتخابات رابط خانه مطبوعات در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با تاکید بر اینکه 37 خبرنگار در آمل عضویت خانه مطبوعات را دارند، گفت: شیوه انتخاب رابط از طریق انتخابات بسیار پسندیده و قابل تقدیر است.

محمد محمدی با اشاره به اینکه تبدیل انجمن‌های هنری به شوراها از انتقادات به وزارت ارشاد است، تصریح کرد: ریاست شوراهای هنری انتصابی رئیس ارشاد شهرستان‌ها است در حالی که نباید این‌گونه باشد.

محمدی با بیان اینکه ریاست این شوراها باید از سوی خود هنرمندان صورت گیرد، بیان کرد: از اینکه انتخابات مجامع خبرنگاران با انتخابات صورت می‌گیرد بسیار مناسب است.

وی با اعلام اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرگونه حمایتی را از رابط جدید خانه مطبوعات انجام می‌دهد، تصریح کرد: خانه مطبوعات مازندران واژه رابط را حذف کرده و نامی شایسته برای این فعالیت انتخاب کند.

به گزارش فارس، در این انتخابات حسین خانی و افشین ایمانی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران انتخابات را برگزار کردند.

در این انتخابات 31 نفر حضور داشتند که 27 نفر از آنها در انتخابات مشارکت کرده و از این تعداد نیز نعمت قربانی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران آمل با 21 رای به عنوان رابط جدید خانه مطبوعات آمل انتخاب شد.

پیش از این حبیب نتاج رابط انتصابی خانه مطبوعات از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بود که امروز نیز قبل از رای‌گیری از کاندیداتوری انصراف داد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.